Digitalizarea Federației Române de Kaiac Canoe a fost realizată cu sprijinul financiar al SNN Nuclearelectrica SA

Federatia romana de kaiac canoe

09/02/2025

Convocator – Adunarea Generală Ordinară și de Alegeri 2025

            Nr.92 din 06.02.2025

            Către,

            STRUCTURILE SPORTIVE MEMBRE AFILIATE LA FRKC

            Având în vedere Hotărârea Biroului Federal din data de 05.02.2025;

            În temeiul prevederilor art.29-31, art.33 alin.(3) și art.34, 37 și 38 din Statutul FRKC autentificat cu nr.230/28.04.2023 de notar public Bolovan Roxana Elena modificat prin Actul adițional nr.1 autentificat cu nr.177/23.04.2024 de același notar;

Biroul Federal al Federației Române de Kaiac-Canoe convoacă:

ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ ȘI DE ALEGERI 2025

            Pentru data de 26.03.2025, ora 10:00, la Hotelul Star din localitatea Bascov, Județul Argeș.

            Conform prev.art.33 alin.(3) din Statut, în cazul neîntrunirii cvorumului, Adunarea Generală Ordinară se reconvoacă pentru aceeși  dată de 26.03.2025, ora 11:00, când va putea lua decizii valabile indiferent de numărul celor prezenți.

            Ordinea de zi a adunării generale ordinare și de alegeri este structurată în două părți, după cum urmează:

PARTEA I – ORDINARĂ

1.  Cuvânt de deschidere al Președintelui FRKC. Prezentarea situației cvorumului

2. Desemnarea prin vot a Comisiei de redactare a Procesului Verbal de ședință  și a Comisiei de numărare și de validare a voturilor.

3. Aprobarea Ordinii de zi, dacă aceasta a fost completată sau modificată.

4. Prezentarea și aprobarea Raportului privind Activitatea Biroului Federal pe anul 2024.

5. Prezentarea și aprobarea execuției bugetare pe anul 2024.

6. Prezentarea și aprobarea Raportului Cenzorului pe anul 2024.

7. Prezentarea și aprobarea bugetului pe anul 2025. Prezentarea și aprobarea cuantumului cotizațiilor, taxelor și vizelor anuale pentru anul 2026.

8. Prezentarea și aprobarea proiectului Calendarului Competițional Intern și Internațional pe anul 2025.

9.Afiliere definitivă de noi membri/dezafilieri/actualizare situație membri.

Partea a II-a ALEGERI

10. Alegeri pentru ocuparea funcțiilor eligibile din Biroul Federal (9 locuri), după cum urmează:

a)  1 președinte

b)  1 vicepreședinte

c)  7 membri simpli

* ”Articolul 35 – (2) În componența Biroului Federal, din totalul de 9 locuri – la categoria membri aleși – cel puțin 2 locuri vor fi ocupate de candidații femei.”

11. Precizarea celor 4(patru)membri de drept nesupuși alegerilor: Secretarul General, 2 Antrenori Federali  și  Contabilul Șef.

12. Alegerea Cenzorului

13. Alegerea Comisiei de Apel – 3 locuri

14. Modificarea și actualizarea Statutului F.R.K.C cu privire la componența nominală a organelor de conducere și control alese și în ceea ce privește structura membrilor afiliați.

15.Mandatarea persoanei/persoanelor care au drept să semneze în fața notarului public, în vederea certificării, procesul verbal de ședință și în vederea autentificării, Hotărârea Adunării Generale Ordinare și de Alegeri, Actul adițional la Statut, Statutul actualizat (după caz)

16.Mandatarea persoanei/persoanelor care să facă toate demersurile legale pentru avizarea și înregistrarea hotărârii luate în cadrul Adunarii Generale Ordinare și de Alegeri, la Agenția Națională pentru Sport  și la Tribunalul București.

17.Diverse

            În conformitate cu dispozițiile art.30 alin.(8) din Statut până la data de 05.03.2025,  Biroul Federal și membrii asociați afiliați definitiv pot formula în scris și transmite propuneri de completare/modificare a ordinii de zi sau orice alte puncte de vedere legate de materialele care urmează a fi supuse dezbaterii.

            În conformitate cu dispozițiile art.34 alin.(4) din Statut până la data de 28.02.2025 membrii asociați afiliați cu drept de vot, transmit propunerile nominale de candidați pentru Biroul Federal, Cenzor și pentru Comisie de de Apel.

            Propunerile transmise cu respectarea termenului de la alin.(4) vor fi însoțite de următoarele documente :

a) Pentru președinte și vicepreședinte

– declarația de acceptare a candidaturii

– curriculum vitae

– copia cărții de identitate pentru dovedirea cetățeniei române și declarația GDPR

– cazierul judiciar ca dovada a faptului că nu au suferit condamnări penale

– cazier fiscal în conformitate cu disp.art.8 alin.(1) lit.f) din OG nr.39/2015 privind cazierul fiscal, potrivit căruia: ”Prezentarea certificatului de cazier fiscal este obligatorie în următoarele situaţii: f) la numirea de noi reprezentanţi legali, precum şi în cazul cooptării unor noi membri în asociaţii şi fundaţii, atunci când aceştia dobândesc şi calitatea de reprezentanţi legali ai persoanei juridice deja înregistrate, de către aceştia;”

– înscrisuri care dovedesc îndeplinirea condițiilor particulare de ocupare a funcțiilor de președinte și vicepreședinte FRKC, conform prev.art.36, respectiv : a) au studii superioare de lungă durată în domeniul educației fizice și sportului dovedite cu diploma de licență și experiență managerială în organisme/organizații/ care au legătură cu activitatea de kaiac-canoe sau b)au studii superioare de lunga durată dovedite cu diploma de licență în alte domenii decât educația fizică și sportul și provin din mediul sportiv (ex.: foști sportivi/antrenori/arbitri de kaiac-canoe/membri în organele de conducere ale structurilor sportive de drept public sau privat); c)prezintă un plan managerial care să conțină măsuri concrete privitoare la activitatea F.R.K.C pentru cei 4 ani de mandat.

b) Pentru membri simpli Birou Federal:

– declarația de acceptare a candidaturii

– curriculum vitae

– copia cărții de identitate pentru dovedirea cetățeniei române și declarația GDPR

– cazierul judiciar ca dovada a faptului că nu au suferit condamnări penale

– cazier fiscal în conformitate cu disp.art.8 alin.(1) lit.f) din OG nr.39/2015 privind cazierul fiscal, potrivit căruia: ”Prezentarea certificatului de cazier fiscal este obligatorie în următoarele situaţii: f) la numirea de noi reprezentanţi legali, precum şi în cazul cooptării unor noi membri în asociaţii şi fundaţii, atunci când aceştia dobândesc şi calitatea de reprezentanţi legali ai persoanei juridice deja înregistrate, de către aceştia;”

c) Pentru cenzor

– declarația de acceptare a candidaturii

– curriculum vitae

– copia cărții de identitate pentru dovedirea cetățeniei române și declarația GDPR

– cazier fiscal în conformitate cu disp.art.8 alin.(1) lit.f) din OG nr.39/2015 privind cazierul fiscal, potrivit căruia: ”Prezentarea certificatului de cazier fiscal este obligatorie în următoarele situaţii: f) la numirea de noi reprezentanţi legali, precum şi în cazul cooptării unor noi membri în asociaţii şi fundaţii, atunci când aceştia dobândesc şi calitatea de reprezentanţi legali ai persoanei juridice deja înregistrate, de către aceştia;”

–  dovada studii superioare de lungă durată în domeniul economic (diplomă licență)

d) Pentru Comisia de Apel – 3 locuri

– declarația de acceptare a candidaturii

– curriculum vitae

– copia cărții de identitate pentru dovedirea cetățeniei române și declarația GDPR

 dovada studii superioare de lungă durată în domeniul juridic (diplomă licență) – cel puțin unul dintre candidați.

            În conformitate cu dispozițiile art.36 alin.(7) din Statut  ”Toți candidații trebuie să fie prezenți la Adunarea Generală. Un candidat poate fi supus alegerilor și în lipsă,  în cazuri întemeiate, cu aprobarea Adunarii Generale.”

            În conformitate cu dispozițiile art.34 alin.(8) din Statut la data de 17.03.2025 se va comunica membrilor Lista candidaților propuși si validați.

            Contestațiile impotriva hotărârii de validare a candidaturilor se pot depune până cel mai târziu la data de 19.03.2025, iar soluțiile se vor comunica membrilor la data de 25.03.2025

            Întrucât lucrările adunării se vor desfășura în prezența unui notar public, pentru operativitatea realizării prezenței, fiecare membru afiliat cu drept de vot va transmite la secretariatul federației, până la data de 24.03.2025, orele 16:00, numele împuternicitului desemnat să-l reprezinte la Adunarea Generală Ordinară precum și datele cuprinse în delegația model.

            În ziua organizării Adunării Generale reprezentanții împuterniciți ai structurilor sportive afiliate vor avea asupra lor:

            împuternicirea de participare la ședință, în original, redactată conform modelului anexat, semnată de reprezentantul legal (președinte / director) și ștampilată;

            – actul de identitate în original;

            Contravaloarea transportului și cazării vor fi suportate de către membrii afiliați.

            Prezentul convocator este însoțit de:

            – Modelul împuternicirii de reprezentare

            – Formularul de propunere candidaturi

            – Formularul de acceptare a candidaturii la funcția de președinte/ vicepreședinte

            – Formularul de acceptare a candidaturii la funcția de membru BF

            – Formular de acceptare a cadidaturii la funcția de cenzor/membru Comisie de Apel

            – Formular cerere cazier fiscal

            NOTA:

            Persoanele care doresc să candideze la funcțiile supuse alegerii trebuie să aibă în vedere faptul că prin Legea nr.372/2022 de modificare a Legii nr.176/2010 privind exercitarea functiilor si demnităților publice, care a intrat in vigoare la 25 decembrie 2023, s-a instituit obligatia de a depune declarații de avere si interese pentru Președinții, vicepresedinții, secretarii generali, directorii economici/trezorieri de la Federatiile Sportive Nationale, CNP si COSR.

            Termenele pentru depunerea acestor declaratii sunt urmatoarele:

            anual pana la 15.06. – se depun /actualizeaza declaratii

            in termen de 30 de zile de la data numirii sau alegerii in functie ori de la data începerii activității

            in termen de cel mult 30 de zile de la data încheierii madatului sau încetării activității

Cu deosebită considerație ,

PREȘEDINTE,

Ioan Bîrladeanu